Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 4, 2012
Image Size
2.8 MB
Resolution
2208×3058
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,259 (2 today)
Favourites
130 (who?)
Comments
126
Downloads
305

Camera Data

Make
NIKON CORPORATION
Model
NIKON D60
Shutter Speed
10/600 second
Aperture
F/4.2
Focal Length
24 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Aug 4, 2012, 11:51:29 AM
Software
Adobe Photoshop CS3 Windows

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution 3.0 License.
×
Test Shot - Aug 2012 Shoot by SenshiStock Test Shot - Aug 2012 Shoot by SenshiStock
I have a new camera. I forgot to take off my glasses. I have a new background. I have lines on my bodysuit! I got a tattoo! I have a REMOTE! :la:

Time to make stock. :salute:



--

:facebook: Like me on Facebook!
:twitter: Follow me on Twitter!

:star: CRITIQUE NOT DESIRED :star:

You must Read the Rules before you use this stock.
Questions? Please check my FAQ

FAQ #217: What are "Stock and Resources" and can I use them in my submissions?
Add a Comment:
 
:iconmadamemunchkin:
MadameMunchkin Featured By Owner Oct 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
The lines are totally helpful.
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Oct 25, 2012  Hobbyist Photographer
sweet :D Thanks for the FB
Reply
:iconcaraphae:
Caraphae Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
You are constantly becoming more and more the perfect model!:D

Nice lotus! (or maybe a time-lily? but probably not, no one's read Momo but me...)
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist Photographer
It's a lotus crystal! :D (It's actually from Sailormoon :shh:)
Reply
:iconcaraphae:
Caraphae Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
Aaaah, well, that makes perfect sense!XD
Reply
:iconsupervixxxen:
supervixxxen Featured By Owner Aug 26, 2012
The lines are a great idea!
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 26, 2012  Hobbyist Photographer
hurray!
Reply
:iconraisenka:
Raisenka Featured By Owner Aug 17, 2012  Student Filmographer
Great shot sakky! I love the lines!! gonna be making more art with you're stock <33
the line's will help me with the tricky shots XD
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 17, 2012  Hobbyist Photographer
glad to hear it! :D
Reply
:iconsjart117:
SJArt117 Featured By Owner Aug 16, 2012  Student Digital Artist
Aww, what a lovely shot! ^^ So happy. :3
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 16, 2012  Hobbyist Photographer
I was pretty excited xD
Reply
:iconto-ka-ro:
To-Ka-Ro Featured By Owner Aug 14, 2012  Professional General Artist
Wow, your stocks are going to become the best on the web, seriously :D
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist Photographer
haha ^___^ thanks
Reply
:iconto-ka-ro:
To-Ka-Ro Featured By Owner Aug 14, 2012  Professional General Artist
no probs :)
Reply
:icondarkzephyrmoon:
DarkZephyrMoon Featured By Owner Aug 13, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
<3 for the lines
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 13, 2012  Hobbyist Photographer
I think it was :iconjia-flynn: who suggested it! Going to do them on the white suit, but better xD
Reply
:iconpristinepanda:
pristinepanda Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist General Artist
you're a genius sakky XD the lines are awesome!
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Photographer
woo! glad they look helpful!
Reply
:iconfiitluver1:
fiitluver1 Featured By Owner Aug 8, 2012
great improvements:-)
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Photographer
yay!
Reply
:iconmeeowy:
Meeowy Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist General Artist
this looks like so much fun!
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Photographer
it was! i did a lot of jumping and it was a good workout xD
Reply
:iconmeeowy:
Meeowy Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist General Artist
next you need is a trampoline of doom!
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Photographer
yessss xD I fell down once haha
Reply
:iconmeeowy:
Meeowy Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist General Artist
I bet it was totally worth it
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Photographer
haha yeah xD
Reply
:iconajburnsart:
AJBurnsArt Featured By Owner Aug 6, 2012  Student General Artist
oh man lines on the bodysuit!
I think that would be a really welcome addition, I know it would be very helpful to me :)
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Photographer
cool!
Reply
:iconbeatrizalbano:
BeatrizAlbano Featured By Owner Aug 6, 2012
You make the most awasome reference hands, girl!
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Photographer
yay!
Reply
:icontheblock:
theblock Featured By Owner Aug 6, 2012
:wow:, I hope you don't mind the critique on the background, but it's a bit on the intense side, like you look like you're about to be absorbed into it :eyepopping:! Wonder if that can be remedied with the camera brightness/contrast settings, or perhaps the beige bodysuit is blending too much, kinda want to see how it looks now with the white number on. And BTW the lines and bands are a great idea, I like how the tattoo appears where the lines start from horizontally, like a Sailor Scout upgrade :XD:
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Photographer
I wanted to try the beige with the lines to see how it worked before committing to them on the white suit which I will probably go back to.
Reply
:iconmidsneypixels:
midsneypixels Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
looks AWESOME! tottally kickass.
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Photographer
thanks ^^
Reply
:iconsaphiroko:
Saphiroko Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist General Artist
Omg. Omg! OMG! I love the lines on the bodysuit!!
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Photographer
sweet :D
Reply
:icondukongmeng:
dukongmeng Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist General Artist
The lines on the suit would seem to be pretty helpful! Whats with the black marks on your wrists/ankles?
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Photographer
They are hair ties. I was hoping they would help people with perspective on the wrists and ankles (I did a lot of foreshortened stuff in this shoot)
Reply
:iconiamtequila:
iamtequila Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
:3 Yay! Looks like the new stocks will be awesome!
(and no worries, sometimes we may need references for glasses! ;3)
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Photographer
haha Yeah I forgot to take them off in like half the photos
Reply
:iconiamtequila:
iamtequila Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
'Sokay. You look good in em. ;3
Reply
:icongingersketches:
gingersketches Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist General Artist
:D Congratulations! Glad to hear things are going so well for you. (And there's nothing wrong with glasses.;))
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Photographer
hehe yeah I forgot to take them off in a bunch of photos today ><
Reply
:iconkryptocow:
kryptocow Featured By Owner Aug 4, 2012  Student Digital Artist
Yay! Nice tattoo! :D
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Photographer
thanks!
Reply
:iconsinned-angel-stock:
Sinned-angel-stock Featured By Owner Aug 4, 2012  Professional Photographer
YAY FELLOW QUEEN OF BIG AIR!!!

Is this using the external flash?
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Photographer
Omg my timing is still pretty bad xD didn't use the external flash because I couldn't get it to point up a the ceiling when I had it in portrait
Reply
:iconsinned-angel-stock:
Sinned-angel-stock Featured By Owner Aug 4, 2012  Professional Photographer
o.0 I no understand.
Reply
:iconsenshistock:
SenshiStock Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Photographer
Hmmmm well let's see... when I turn the camera sideways to take a tall photo, I couldn't get the flash on top to point up. Does that help? xD
Reply
:iconsinned-angel-stock:
Sinned-angel-stock Featured By Owner Aug 5, 2012  Professional Photographer
Did you get a flash whose head swivels in 360 degrees? Meaning, can you turn it side to side? If not, you won't really be able to bounce it off the ceiling except if the camera is horizontal.
Reply
Add a Comment: